lördag 7 juli 2012

Ännu några dagar passerade

Jahapp, då var det dags för bloggning igen även om jag gärna skulle vilja sova. Menmen, i torsdags kan vi börja med då. FINT VÄDER DEN DAGEN!!! Skola och sedan till ett shoppingställe. Det enda jag köpte var Ben&Jerry. 4 "små" för 5£!! Så det delade några kompisar på. Var sedan äntligen ut och motionerade, promenad, och Becca stackarn fick skavsår. På kvällen gick vi runt och utförde uppdrag i en s.k treasurehunt. Det konstigaste den dagen var att ett gäng spindelmän kom gåendes i en parad..
I onsdagskväll var vi förresten på McDonalds och lekte lekar, spanjorskorna och danskarna fattade inte viskleken..

Igår var det skola(var SÅ nära på att somna, sjukt ansträngande dagar.. Jag är Carro btw), en kyrkvistelse i regnet, fikamys och disco på kvällen där Becca satt med mobilen och jag dansade mig skapligt svettig.. Dagens konstigaste då var en gubbe med lila hår och en gubbe som satt i rullstol men använde benen för att komma framåt.

Idag skulle vi till Stonehenge i stormväder men busstrubbel räddade oss svennar. Vi fikade inomhus i värmen och gick på bio- spiderman- istället. Den var awesome! Förklaringen till paraden.. Allt var dessutom gratis!!!
Jag köpte även lite grejer, kläder! Nu på kvällen har vi kollat på sommarkrysset på mobilen, tjockat det sparade godiset från lunchen och pratat med vänner. Dagens konstigaste var en vandrande pokemon..

Nu ska vi sova för vi måste upp kvart över 6 imorgon!!! Men varför får ni veta senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar